FAQ

FAQ

Ako ušetriť a neplatiť poštovné?

Poštovné vo výške 5-8 € vám už nebudeme účtovať v prípade, že vaša objednávka prekročí sumu 400 €.


Možno tovar objednaný po internete prevziať osobne?

Zatiaľ bohužiaľ nie, ale pripravujeme otvorenie kancelárie v Trenčíne.

Kedy a ako prebieha platba za tovar?

Platbu je možné vykonať niekoľkými spôsobmi:
• prevodom na účet (po pripísaní platby na náš účet Vám privezieme objednaný tovar)
• na dobierku v hotovosti pri preprave (platíte zamestnanci prepravnej spoločnosti, ktorá Vám tovar doručí)

Ste schopní tovar doručiť až do bytu?

Áno. Tovar ale vodič len dodá, ďalej s ním nemanipuluje (neprenáša, nevynáší do patra apod)

Ako sú vybavované opravy v záručnej lehote?

Na všetky ponúkané tovary sú autorizovanými servismi zabezpečený záručný aj pozáručný servis. Kontakt je spravidla uvedený v záručnom liste, prípadne je zoznam servisov priložený k tovaru. Ak žiadne kontakty nenájdete, obráťte sa prosím na našich pracovníkov telefonicky na čísle: 032 2289907 alebo e-mailom na adrese: info@najkupelna.sk

Ako s nami najlepšie komunikovať?

• Telefonicky na čísle: + 421 02/20283096  Po - Štv 9:00 - 17:30, Pia 9:00 - 14:00

• E-mailom na adrese: info@najkupelna.sk



Konverzný kurz 1€ = 30,1260 Sk

Úvodná strana Kontakt
Košík      Košík je prázdny